• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
SHAREs Logo
Информационен портал
Енергия за гражданите в България
  • Вдъхновете се
    • Добри практики
    • Видеоклипове
    • Новини
  • Информирайте се
    • Проектни идеи
    • Финансиране
    • Законодателство
    • Често задавани въпроси
  • Подгответе се
    • Помощни средства за изчисление
    • Помощни средства от други държави
    • Наръчници
    • Материали за самообучение
    • Галерия
  • Намерете съмишленици
    • Профили на целевите групи
    • Видове членове на ЕО
    • Ключови послания
    • Помощни материали
    • Комуникационни дейности
  • Бъдете активни
    • Как да започнете
    • Дефинирайте проекта си
    • Потърсете подкрепа
    • Свържете се с други ЕО
  • Show Search
Hide Search
Home/Профили на целевите групи/Семейства с висок доход, без деца

Семейства с висок доход, без деца


  • Характеристики:
    Разполагат с достатъчно време и средства за инвестиране в нови проекти
  • Възможна роля:
    Просюмъри, инвеститори
  • Възраст:
    От 25 до 65 години
  • Финансов статус:
    Висок разполагаем доход
  • Местоживеене:
    Градски и селски райони
  • Големина на домакинството:
    2 души

Комуникационни послания

Ключови послания за достигане до семействата с високи доходи

Въпреки че много от ключовите послания се отнасят до всички целеви групи, има някои специфични послания, които могат да ви помогнат да достигнете до семействата с високи доходи и без деца.

✓  Инвестицията ви се изплаща; можете да очаквате сигурна възвръщаемост на вложените средства.

✓  Разполагате с безопасна и зелена инвестиция.

✓  Повишавате стойността на собствения си имот, като инвестирате в зелена енергия.

✓  Създавате местни работни места.

✓  Ставате по-независими от колебанията в цените на енергията.

Избягвайте следните послания

→  Сложни изявления

→  Неясна информация по отношение на разходите

Повече информация относно семействата с висок доход, без деца

Финансови ползи срещу екологични проблеми

Хората от тази целева група имат време да мислят за увеличаване на богатството си и за опазване на климата, както и средства да го направят. Следователно използването на финансовите им възможности за инвестиране в зелена енергия “убива с един куршум два заека”. Надеждността и, в най-добрия случай, добрата възвръщаемост трябва да бъдат в центъра на комуникацията с тях. Освен това е добре да се подчертае, че присъединяването към проекти допринася за опазването на климата, както и че инсталирането на фотоволтаични модули например увеличава стойността на собствената им къща.

Отношение към “зелената” енергия

Семействата с високи доходи се интересуват от зелена енергия и устойчивост. Възможно е да имат известни познания в тази област и вече да инвестират в проекти за зелена енергия (например във фотоволтаици на покрива си, ако са собственици на жилището).

Непредубеденост срещу опасения по отношение на новите технологии

Обикновено те са отворени към новите технологии, тъй като могат да си позволят да следват съвременните тенденции, поради което комуникационните материали трябва да им дават възможност да се запознаят с техническите аспекти на енергийните общности, ако е необходимо, без да се губят в подробности.

Общностен дух

Хората от тази група вече имат опит в обществените дейности като цяло, тъй като свободното им време им позволява да се занимават с различни хобита (спортни клубове и др.). Следователно те лесно могат да бъдат мотивирани да допринасят и да се отблагодаряват на общността. Социалното признание за това, че са дали своя принос, може да бъде добавена стойност.

Предизвикателства: Възможни причини да не желаят да се включат в енергийна общност/колективни действия

→  Вече са ангажирани с други нови проекти

→  Не са наясно в достатъчна степен с ползите от участието и инвестирането в такъв проект

Комуникация: Как да осъществите контакт със семействата с високи доходи, без деца

Как да се свържа със семействата с високи доходи?

За да научите как да ангажирате аудиторията си, разгледайте предложените от нас комуникационни дейности и помощни материали. Можете да информирате семействата с високи доходи чрез:

→  Листовки

→  Социални мрежи (напр. Facebook или LinkedIn)

→  Отразяване в пресата или радиото

Къде мога да осъществя контакт със семействата с висок доход, без деца?

→  Местни/регионални събития

→  Културни събития (напр. театрални представления, изложби и др.)

→  Клубове и спортни центрове

→  Спортни магазини

→  Пазари за фермерски и био продукти

Подробни насоки за това как да се свържете с тази целева група ще откриете в Как да достигнете до инвеститорите и Как да достигнете до просюмърите.

Черноморски изследователски енергиен център

ул. Виктор Григорович 7

1606 София

България

 

Icons by icons8

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Относно проекта SHAREs
  • Контакт с нас
  • Авторско право и ограничение на отговорността
  • Политика за поверителност